Co je to GOOGLE WORKSPACE (G suite)?

Google Workspace jsou spolehlivé a bezpečné online aplikace dostupné odkudkoliv, ať pracujete na mobilu, tabletu, počítači nebo Chromebooku, bez nutnosti cokoliv instalovat, stačí Vám jen webový prohlížeč.

Navíc, aplikace Google Workspace jsou mezi sebou propojené a data neustále synchronizované do cloudu, nehrozí tedy, že o ně přijdete při ztrátě nebo poruše Vašeho počítače. Jednoduše se připojíte z jiného zařízení a pracujete dál.


Jakmile vyzkoušíte Google Workspace zjistíte, že většinu kancelářského software který jste používali, už nepotřebujete :-)

Chcete-li si vyzkoušet Google Workspace, tak přijďte na otevřené školení / workshop, kde se můžete seznámit s nejpoužívanějšími aplikacemi Google Workspace a zjistit, jak Vám pomohou zjednodušit život.


NASAZení Google Workspace pro živnostníky i středně velké firmy

  1. Představím Vám Google Workspace a povíme si jaký přínos by měl přechod do cloudu pro Vaši firmu.

  2. Zjistím vše potřebné pro migraci - jaké je současné řešení, jaká data se budou migrovat do Google Workspace, seznam uživatelů, aliasů, skupinových e-mailů atd.

  3. Připravím odhad časové náročnosti a cenovou nabídku implementace vycházející z poskytnutých informací a Vašich požadavků.

  4. Po schválení cenové nabídky se dohodneme na termínu přechodu na Google Workspace a já nachystám vše potřebné.

  5. V průběhu migrace dat, těsně před přechodem, když už mají uživatelé účty v Google Workspace, proběhne školení uživatelů, aby byl pro ně přechod ze stávajícího řešení do cloudu hladký a bezproblémový.

  6. Přichází den D, tzv. Go Live, tedy přechod na Google Workspace, uživatelé už mají data v Google Workspace, jsou proškolení a začínají plně používat cloudové služby.

Ceny licencí a varianty služeb Google Workspace

Plánování nákladů na uživatele je s Google Workspace jednoduché. Vyberete si tu variantu služeb, která vám vyhovuje, a cenu za uživatele vynásobíte počtem uživatelů. Varianty se od sebe liší hlavně prostorem v cloudovém uložišti , funkcemi jako Sejf a vylepšenými auditovacími nástroji. Ale i v případě varianty Starter lze přikoupit více prostoru v cloudovém uložišti pro jednotlivé uživatele, kterým nabízených 30GB nestačí nebo dokoupit službu Sejf pro archivaci všech jejich e-mailů, chatů a dokumentů.

Business Starter

5,20 €
za uživatele za měsíc (bez DPH)


  • Vlastní zabezpečený firemní e-mail

  • Videoschůzky pro 100 účastníků

  • 30 GB cloudového úložiště na uživatele

  • Funkce zabezpečení a správy

  • Standardní podpora

Business Standard

10,40 €
za uživatele za měsíc (bez DPH)


  • Vlastní zabezpečený firemní e-mail

  • Videoschůzky pro 150 účastníků
    + nahrávky

  • 2 TB cloudového úložiště na uživatele

  • Funkce zabezpečení a správy

  • Standardní podpora (možnost placeného upgradu na rozšířenou podporu)

Business Plus

15,60 €
za uživatele za měsíc (bez DPH)


  • Vlastní zabezpečený firemní e-mail + eDiscovery, uchovávání

  • Videoschůzky pro 500 účastníků + nahrávky, přehledy účasti

  • 5 TB cloudového úložiště na uživatele

  • Rozšířené funkce pro zabezpečení a správu včetně Sejfu a pokročilé správy koncových bodů

  • Standardní podpora (možnost placeného upgradu na rozšířenou podporu)

V přehledu není zahrnut tarif Google Workspace Enterprise , kde je cena stanovena individuálně dle počtu licencí.

Jaké jsou nejpoužívanější aplikace Google Workspace?


Gmail

Firemní e-maily ve Vaší doméně @vasespolecnost.cz s možností vytváření aliasů a nespočtem skupinových e-mailů jako obchod@vasespolecnost.cz. Dostatek místa pro všechnu Vaši poštu, integrovaný pokročilý spamfilter a antivirus, rychlé prohledávání pošty, garance dostupnosti 99,9%, bezpečný přístup odkudkoli. Čekání, až se stáhnou e-maily s přílohou už jsou minulostí, v Gmailu jsou přílohy spolu se všemi e-maily uložené v cloudu, kde je jednoduše zobrazíte nebo rovnou z e-mailu uložíte na Disk. Gmail zvládá i off-line režim, takže můžete psát zprávy bez připojení k Internetu a až budete onlie, zprávy se odešlou. Navíc je Gmail kompatibilní s Microsoft Outlook a dalšími e-mailovými klienty. Z Gmailu si také můžete spravovat kontakty a nechat si je synchronizovat na mobil, spustíte si chat nebo uspořádáte videohovor, ve kterém můžete plynule pokračovat na mobilu. Vše je spolu propojené a skvěle funguje.


Kalendář

Díky sdíleným kalendářům můžete snadno plánovat schůzky se členy svého týmu, Kalendář automaticky navrhuje kdy mají všichni pozvaní volno. Stejně jednoduše si můžete rezervovat volnou zasedací místnost a projektor na poradu nebo firemní auto na služební cestu. Pokud potřebujete svolat schůzku s kolegy z různých koutů světa, jedním kliknutím v události přidáte videochat v Hangouts. Kalendáře můžete také přímo integrovat do Webů. Takže chcete-li na svém webu dát svým zákazníkům vědět o speciálních událostech nebo kdy vás mohou zastihnout, jednoduše kalendář publikujete na web.


Google Disk

Ukládejte své soubory na jedno zabezpečené místo, ke kterému budou mít přístup všichni členové týmu z jakéhokoli zařízení a odkudkoliv. Chcete-li poslat objemnější soubor e-mailem, zapomeňte na přílohy a soubor nasdílejte a pošlete jen odkaz na něj. Nebudete tak narážet na různé limity velikosti e-mailových příloh a příjemce si soubor stáhne pouhým kliknutím na zaslaný odkaz. Už si nemusíte pamatovat v jaké složce na síťovém disku byl důležitý soubor, prostě jej vyhledejte, Google bleskurychle zobrazí výsledky, včetně textů v naskenovaných souborech. Pokud jste zvyklí na svém počítači pracovní soubory ukládat do určené složky, tak si nastavte synchronizaci souborů s vybranou složkou na počítači a mějte tak soubory automaticky synchronizované do cloudu.


Dokumenty, Tabulky, Prezentace, Formuláře a Weby

Na jednom dokumentu můžete pracovat společně se svými kolegy nebo lidmi mimo vaši společnost a to z jakéhokoli zařízení. Změny, které ostatní provádějí, přímo vidíte a ihned se automaticky ukládají, nehrozí žádné problémy s neaktuálními verzemi a přeposílání dokumentů e-mailem. Komunikovat spolu můžete prostřednictvím integrovaného chatu, případně můžete do dokumentu vkládat komentáře s otázkami a přidělovat je konkrétním kolegům jako úkoly. Pro spolupráci s jinými aplikacemi je dostupná podpora klasických kancelářských formátů. Na dokumentech, tabulkách a prezentacích můžete snadno pracovat z jakéhokoli zařízení, i když právě nejste online.