Co je to G Suite (Google Apps)?

G Suite jsou spolehlivé a bezpečné online aplikace dostupné odkudkoliv, ať pracujete na mobilu, tabletu, počítači nebo Chromebooku, bez nutnosti cokoliv instalovat, stačí Vám jen webový prohlížeč.

Navíc, aplikace G Suite jsou mezi sebou propojené a data neustále synchronizované do cloudu, nehrozí tedy, že o ně přijdete při ztrátě nebo poruše Vašeho počítače. Jednoduše se připojíte z jiného zařízení a pracujete dál.


Jakmile vyzkoušíte G Suite zjistíte, že většinu kancelářského software který jste používali, už nepotřebujete :-)

Chcete-li si vyzkoušet G Suite, tak přijďte na otevřené školení / workshop G Suite, kde se můžete seznámit s nejpoužívanějšími aplikacemi G Suite a zjistit, jak Vám pomohou zjednodušit život.


Zavedení G Suite pro živnostníky i středně velké firmy

  1. Představím Vám G Suite a povíme si jaký přínos by měl přechod do cloudu pro Vaši firmu.
  2. Zjistím vše potřebné pro migraci - jaké je současné řešení, jaká data se budou migrovat do G Suite, seznam uživatelů, aliasů, skupinových e-mailů atd.
  3. Připravím odhad časové náročnosti a cenovou nabídku implementace vycházející z poskytnutých informací a Vašich požadavků.
  4. Po schválení cenové nabídky se dohodneme na termínu přechodu na G Suite a já nachystám vše potřebné.
  5. V průběhu migrace dat, těsně před přechodem, když už mají uživatelé účty v G Suite, proběhne školení uživatelů, aby byl pro ně přechod ze stávajícího řešení do cloudu hladký a bezproblémový.
  6. Přichází den D, tzv. Go Live, tedy přechod na G Suite, uživatelé už mají data v G Suite, jsou proškolení a začínají plně používat cloudové služby.

Ceny licencí a varianty služeb G Suite

Plánování nákladů na uživatele je s G Suite jednoduché. Vyberete si tu variantu služeb, která vám vyhovuje, a cenu za uživatele vynásobíte počtem uživatelů. Varianty se od sebe liší hlavně prostorem v cloudovém uložišti , funkcemi jako Sejf a vylepšenými auditovacími nástroji. Ale i v případě varianty Basic lze přikoupit více prostoru v cloudovém uložišti pro jednotlivé uživatele, kterým nabízených 30GB nestačí nebo dokoupit službu Sejf pro archivaci všech jejich e-mailů, chatů a dokumentů.

Basic

Profesionální sada kancelářských nástrojů s úložištěm o velikosti 30 GB pro každého uživatele.

4 € za uživatele za měsíc

nebo 40 € za uživatele ročně (bez DPH)

  • Firemní e-mail prostřednictvím Gmailu
  • Videokonference a telefonování
  • Chytré sdílené kalendáře
  • Dokumenty, tabulky a prezentace
  • Nepřetržitá telefonická, e-mailová a online podpora
  • Možnosti zabezpečení a správy
  • Cloudové úložiště o velikosti 30 GB

Business

Vylepšená sada kancelářských nástrojů s neomezeným úložištěm a možností archivace

8 € za uživatele za měsíc

nebo 96 € za uživatele ročně (bez DPH)

  • Firemní e-mail prostřednictvím Gmailu
  • Videokonference a telefonování
  • Chytré sdílené kalendáře
  • Dokumenty, tabulky a prezentace
  • Nepřetržitá telefonická, e-mailová a online podpora
  • Možnosti zabezpečení a správy
  • Neomezené cloudové úložiště (nebo 1 TB pro každého uživatele, pokud jich je méně než 5)
  • Archivujte e-maily a chaty a nastavte zásady pro jejich uchování
  • Vyhledávání informací v e-mailech, chatech a souborech
  • Kontrolní přehledy pro sledování uživatelské aktivity

V přehledu není zahrnut tarif G Suite Enterprise , kde je cena stanovena individuálně dle počtu licencí.

Jaké jsou nejpoužívanější aplikace G Suite?


Gmail

Firemní e-maily ve Vaší doméně @vasespolecnost.cz s možností vytváření aliasů a nespočtem skupinových e-mailů jako obchod@vasespolecnost.cz. Dostatek místa pro všechnu Vaši poštu, integrovaný pokročilý spamfilter a antivirus, rychlé prohledávání pošty, garance dostupnosti 99,9%, bezpečný přístup odkudkoli. Čekání, až se stáhnou e-maily s přílohou už jsou minulostí, v Gmailu jsou přílohy spolu se všemi e-maily uložené v cloudu, kde je jednoduše zobrazíte nebo rovnou z e-mailu uložíte na Disk. Gmail zvládá i off-line režim, takže můžete psát zprávy bez připojení k Internetu a až budete onlie, zprávy se odešlou. Navíc je Gmail kompatibilní s Microsoft Outlook a dalšími e-mailovými klienty. Z Gmailu si také můžete spravovat kontakty a nechat si je synchronizovat na mobil, spustíte si chat nebo uspořádáte videohovor, ve kterém můžete plynule pokračovat na mobilu. Vše je spolu propojené a skvěle funguje.


Kalendář

Díky sdíleným kalendářům můžete snadno plánovat schůzky se členy svého týmu, Kalendář automaticky navrhuje kdy mají všichni pozvaní volno. Stejně jednoduše si můžete rezervovat volnou zasedací místnost a projektor na poradu nebo firemní auto na služební cestu. Pokud potřebujete svolat schůzku s kolegy z různých koutů světa, jedním kliknutím v události přidáte videochat v Hangouts. Kalendáře můžete také přímo integrovat do Webů. Takže chcete-li na svém webu dát svým zákazníkům vědět o speciálních událostech nebo kdy vás mohou zastihnout, jednoduše kalendář publikujete na web.


Google Disk

Ukládejte své soubory na jedno zabezpečené místo, ke kterému budou mít přístup všichni členové týmu z jakéhokoli zařízení a odkudkoliv. Chcete-li poslat objemnější soubor e-mailem, zapomeňte na přílohy a soubor nasdílejte a pošlete jen odkaz na něj. Nebudete tak narážet na různé limity velikosti e-mailových příloh a příjemce si soubor stáhne pouhým kliknutím na zaslaný odkaz. Už si nemusíte pamatovat v jaké složce na síťovém disku byl důležitý soubor, prostě jej vyhledejte, Google bleskurychle zobrazí výsledky, včetně textů v naskenovaných souborech. Pokud jste zvyklí na svém počítači pracovní soubory ukládat do určené složky, tak si nastavte synchronizaci souborů s vybranou složkou na počítači a mějte tak soubory automaticky synchronizované do cloudu.


Dokumenty, Tabulky, Prezentace, Formuláře a Weby

Na jednom dokumentu můžete pracovat společně se svými kolegy nebo lidmi mimo vaši společnost a to z jakéhokoli zařízení. Změny, které ostatní provádějí, přímo vidíte a ihned se automaticky ukládají, nehrozí žádné problémy s neaktuálními verzemi a přeposílání dokumentů e-mailem. Komunikovat spolu můžete prostřednictvím integrovaného chatu, případně můžete do dokumentu vkládat komentáře s otázkami a přidělovat je konkrétním kolegům jako úkoly. Pro spolupráci s jinými aplikacemi je dostupná podpora klasických kancelářských formátů. Na dokumentech, tabulkách a prezentacích můžete snadno pracovat z jakéhokoli zařízení, i když právě nejste online.